MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKAMIZ

MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKAMIZ

  • Müşteri isteklerini karşılamada kaliteli, hızlı, öncü, güvenilir hizmetler sunarız.
  • Müşterilerimizden gelen görüşleri tüm yasal yükümlülükler çerçevesinde değerlendiririz.
  • Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösteririz.
  • Gelen tüm müşteri başvurularını kayıt altına alarak; Erişilebilirlik, İzlenebilirlik, Objektiflik, Şeffaflık “Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet veririz.
  • Müşteri Memnuniyeti sistemimizi düzenli aralıklarla gözden geçirerek; müşterilerimiz, çalışanlarımız ve tüm paydaşlarımızın önerileri ile gelişime açık alanları tespit edip, sürekli iyileştirilmesini sağlarız.
  • Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.